سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! اگر مرا به زنجیر کشی و عطای خود را در میان شاهدان از من بازداری، ... امیدم را ازتو نخواهم بُرید و چهره امیدوار به گذشتت را از تو نخواهم گرداند و محبّتت از قلبم بیرون نخواهد رفت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
امام رضا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آبی آرام

??? ... آبی آرام... ???


تـو بـرای عـطـشـم، بـارش بارانستی


بـه تـن مـرده من، روح و دل و جانستی


آه، ای آبـی آرام! دلـم سـوخـتـه است


زخـم دل را تـو فـقط چاره و درمانستی


مـن غـریـب آمده ام، مثل شما، ای مولا!


تـو انـیـس دل غـمـگـیـن غریبانستی


بـاز آهـوی دلـم زار و اسـیر غمهاست


ضـامـنـم بـاش کـه تو حامی انسانستی


تو به گرداب غم و دلهره و ترس و عذاب


مـنـجـی و مـأمـن دلـهای پریشانستی


سـاکـنـان حـرمت غرق سعادت هستند


بـرکـت و روشـنـی اهـل خراسانستی


دل اسـیـر غـم و دارم ز تـو امید نجات


ای کـه تـو ضـامـن آهـوی بـیابانستی


فاطمه ناظری



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسماعیل آرمیون ( دوشنبه 87/8/27 :: ساعت 5:47 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کوچههای خراسان...
وقت زیارت...
آبی آرام
مادر حضرت رضا علیه السلام
ماجراى ولایتعهدى
تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع)
فشرده اى از زندگانى امام رضا علیه السلام

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 63797
» درباره من

امام رضا
اسماعیل آرمیون
بررسی زوایای مختلف زندگی امام رضا(ع)

» پیوندهای روزانه

خنده بازار [41]
روانشناسی آیناز [52]
امام رضا [28]
ضامن آهو [63]
[آرشیو(4)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
یادداشتها و برداشتها
گروه اینترنتی جرقه داتکو
گلی از بهشت
پزشک انلاین
انجمن علوم مهندسی پلیمر و شیمی ایران
سودابه
دوزخیان زمین
پرسش مهر 9
نجوا
ضامن آهو

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




















» طراح قالب