سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]
امام رضا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» وقت زیارت...

??? ... وقت زیارت... ???

رقص قشنگ نور

امشب چه دیدنی است

آواز شاد باد

امشب شنیدنی است

عید است و عطر گل

پیچیده در هوا

بوی خوش گلاب

پر کرده سینه را

گلبوته های شمع

روییده هر کجا

می ریزد اشک شوق

یک غنچه بی صدا

گلدسته ها همه

غرق ستاره هاست

هر گوشه حرم

فریاد (یا رضا) ست

وقت زیارت است

پر می کشد دلم

همراه کفتران

من می روم حرم




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اسماعیل آرمیون ( دوشنبه 87/8/27 :: ساعت 5:47 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کوچههای خراسان...
وقت زیارت...
آبی آرام
مادر حضرت رضا علیه السلام
ماجراى ولایتعهدى
تبریک ولادت باسعادت امام رضا(ع)
فشرده اى از زندگانى امام رضا علیه السلام

>> بازدید امروز: 7
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 63546
» درباره من

امام رضا
اسماعیل آرمیون
بررسی زوایای مختلف زندگی امام رضا(ع)

» پیوندهای روزانه

خنده بازار [41]
روانشناسی آیناز [52]
امام رضا [28]
ضامن آهو [63]
[آرشیو(4)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
یادداشتها و برداشتها
گروه اینترنتی جرقه داتکو
گلی از بهشت
پزشک انلاین
انجمن علوم مهندسی پلیمر و شیمی ایران
سودابه
دوزخیان زمین
پرسش مهر 9
نجوا
ضامن آهو

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




















» طراح قالب